
Buitenlijner 58 gaat vrijdag op transport naar de collega’s in Aalsmeer. De tram verlaat donderdagavond al even de remise Lijsterbesstraat om van spoor te wisselen. Met zijn bekende fluit trekt hij de aandacht van de voorbijgangers op de Laan van Meerdervoort.

De 58 gaat de oplegger op
Vrijdagochtend komt transporteur Brouwer naar de Lijsterbesstraat om de 58 op te halen. In Aalsmeer krijgt de Buitenlijner van de stichting De Wassenaarse Tram nieuwe wielbanden en een kleine revisie.

Extra spanbanden om de beugels om laag te houden
Foto’s: Raymond Naber en Tjeerd Spoor





